Mezuniyet Komisyonu

Mezuniyet komisyonunun görevi genel olarak; eğitim dönemini başarıyla tamamlamış ve mezuniyet aşamasına gelmiş öğrencilerin durumlarının ilgili mevzuat çerçevesinde incelenmesi ve mezuniyet kararlarının alınmasına katkı sağlamaktır. Komisyon, Bölüm Kurulu tarafından oluşturulur ve Dekana karşı sorumludur.

  • Eğitim-öğretim dönemini başarıyla tamamlamış ve mezuniyete hak kazanmış öğrencilerin not durum belgelerini, eğitim-öğretim planı ile karşılaştırarak kontrol amaçlı incelemek.
  • Mezun durumdaki öğrencilerin durumlarını görüşmek ve değerlendirmek
  • Değerlendirme yapmadan önce, öğrenci işleri bürosundan mezun listelerinin, eğitim-öğretim planlarının ve kontrol amaçlı not durum belgelerinin gelmiş olmasını kontrol etmek
  • Eğitim-öğretim planına göre tüm yarıyıllardaki zorunlu ve seçmeli dersleri eksiksiz alan ve yönetmelikte belirtilen AKTS’yi tamamlayan öğrencilerin transkriptlerini inceleyerek mezuniyet durumları ile ilgili görüş oluşturmak.
  • Mezuniyet törenlerine katılacak öğrencilere gerekli duyuruları yapmak.
  • Mezuniyet töreni organizasyonunda görev almak.
  • Mezun öğrencilerin bölüm ile bağlarını sürdürecek çalışmaları yürütmek.
  • Aldığı kararları Bölüm Kurulunda görüşmek üzere Bölüm Başkanlığına iletmek.
  • Her eğitim-öğretim yılı sonunda sürecin geliştirilmesi ve sorunların çözümüne ilişkin Dekanlığa rapor sunmak.

Bilgi Yönetim Sistemi
Erasmus Koordinatörlüğü
Bologna Eşgüdüm Koordinatörlüğü
Elektronik Belge Yönetim Sistemi
Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı
Performans Analiz Sistemi
Öğrenci E-posta Girişi
Personel E-posta Girişi
Trakya Üniversiteiler Birliği
Kalite Geliştirme Koordinatörlüğü
KLU Mezunlar Portalı
Öğrenci Bilgi Sistemi